Jij wordt onze nieuwe Service Coördinator/ planner

Waarom Kitchen Create?

Nou, omdat je dan bij de beste en leukste partner voor de horeca werkt. We zijn hét bedrijf dat advies, plaatsing, onderhoud & service voor grootkeukens en grootkeukenapparatuur biedt. Een perfecte horecakeuken samenstellen vraagt van ons om creativiteit, ervaring, vakkennis, technisch inzicht, kennis van de markt en oog voor detail. Maar vooral om inlevingsvermogen over hoe professionals hun keuken gebruiken. Het zou toch tof zijn als we met jou, ons bedrijf nog meer eer aan doen als Every Chef’s Mate.

Wij zoeken:

Wij zijn op korte termijn op zoek naar een fulltime (40 uur) binnendienstmedewerker m/v met enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.

Ben jij:

  • communicatief en sociaal vaardig
  • stressbestendig en heb je een probleemoplossend denkvermogen
  • flexibel
  • in staat om in een team te werken
  • nauwkeurig en heb je een sterk analytisch vermogen
  • Service gericht en klantvriendelijk
  • enthousiast
  • technisch geschoold, mbo niveau

Kun jij:

  • storings- en plaatsingsklussen inplannen
  • agenda’s beheren
  • telefonisch klanten en collega’s te woord staan
  • mails van klanten/ opdrachtgevers/ collega’s beantwoorden
  • verkoopfacturen opstellen en versturen
  • inkopen/ bestellen van onderdelen
  • inkoopfacturen controleren
  • zelfstandig werken
  • met de computer uit de voeten

Dan zijn we op zoek naar jou!

Wij bieden:

  • goede arbeidsvoorwaarden 
  • een veelzijdige en zelfstandige functie
  • een leuke werkomgeving
  • enthousiaste collega’s

Ben je enthousiast! Solliciteer direct.

Mail je motivatie met CV. Wij nodigen je graag uit voor een kennismakingsgesprek!

Kitchen Create

Randweg 6

4104 AC Culemborg

Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd

DIRECT SOLLICITEREN