JIJ WORDT ONZE NIEUWE COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST!

Want jij bent enthousiast, leergierig en klaar om je verder te ontwikkelen. Je bent gedreven, niet bang om de telefoon op te pakken en krijgt een kick van klantencontact. En natuurlijk maak je graag deel uit van een leuk team!

Twijfel je om te solliciteren, omdat onze branche of functiegebied onbekend voor je is? Gooi je twijfel overboord, we moedigen je juist aan om wél te solliciteren!

 

Waarom Kitchen Create?

Nou, omdat je dan bij de beste en leukste partner voor de horeca werkt. We zijn hét bedrijf dat advies, plaatsing, onderhoud & service voor grootkeukens en grootkeukenapparatuur biedt. Een perfecte horecakeuken samenstellen vraagt van ons om creativiteit, ervaring, vakkennis, technisch inzicht, kennis van de markt en oog voor detail. Maar vooral om inlevingsvermogen over hoe professionals hun keuken gebruiken. Het zou toch tof zijn als we met jou, ons bedrijf nog meer eer aan doen als Every Chef’s Mate.

Interessant! Maar wat vragen wij dan?

Ben jij die efficiënte aanpakker die

  • Een goede vraagbaak en eerste aanspreekpunt voor onze klanten is?
  • De wensen van potentiële klanten in een offerte kan vertalen?
  • Passie heeft voor het vak en wil scoren, scoren en nog eens scoren?
  • Het liefst in een leuk team werkt en samenwerkt om projecten succesvol af te ronden?

Zo ja! We zoeken iemand die

  • Durf en verantwoordelijkheid in zijn DNA heeft.
  • Gestructureerd en planmatig werkt, waarbij orde en netheid hoog in het vaandel staat.
  • Met uitstekende communicatieve eigenschappen overlegt en samenwerkt met collega’s.
  • Verantwoordelijkheid pakt om klantprojecten tot een succes te maken.

Dit heb je

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (bij voorkeur ook Engels en Duits).
  • Kennis van Exact, Teamleader en Microsoft Office.
  • Affiniteit en/of werkervaring met de horeca of professionele keukenindustrie.
  • Liefde voor het bourgondische leven.

Dit kan je, maar mag je je zeker nog in ontwikkelen

  • Begeleiden van en afspraken inplannen voor accountmanagers.
  • Samenwerken met accountmanagers om de wensen van de klant te vertalen in een offerte.
  • Voortgang bewaken en opvolging van offertes en onderhoudscontracten.
  • Bestellingen plaatsen bij leveranciers, controleren en transport regelen naar klanten.
  • Voorraadbeheer en up-to-date houden productassortiment op de webshop.
  • Serviceopdrachten inplannen, registeren, bewaken en nazorg leveren.
  • Gegevensonderhoud CRM-systeem, verwerken inkooporders en (credit)facturen checken.
  • Beurzen voorbereiden en verzorgen opvolging leads.

Dit krijg je

  • Afwisselende en uitdagende functie voor 40 uur per week in een dynamisch bedrijf.
  • Kansen om jezelf te ontwikkelen, met soms een uitstapje naar het buitenland om kennis op te doen over de apparatuur.
  • Marktconform salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
  • 25 vakantiedagen.
  • Een ontzettend leuk team, waarin naast ons werk gezelligheid een pre is.

Ben je enthousiast! Solliciteer direct.

Mail je motivatie met CV naar info@kitchencreate.nl. Wij nodigen je graag uit voor een kennismakingsgesprek!

 

Kitchen Create

Randweg 6

4104 AC Culemborg

 

Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd

DIRECT SOLLICITEREN